Skärpning!

Long time no see! Vet att jag inte uppdaterat på ett tag nu, men har faktiskt haft fullt upp med resor till Gotland, Smögen och annat, plus att jag har jobbat min första vecka för sommaren! Så cut me some slack!

Men nu är jag tillbaka i full kraft, redo att rapportera om spännande popkulturella händelser!
Först och främst vill jag uppmana er alla att läsa min recension av filmen Inception, som ni kan läsa HÄR, på Jnytt.se
Inte för att jag vill bli läst som recensent, utan för att jag vill att alla ska förstå hur fantastisk den här filmen är! Alla borde verkligen se den!

Annars har det varit ganska lugnt. Är mitt uppe i "Nemos Arv", av Clive Cussler, som jag tror kan vara den bästa boken om Dirk Pitt jag har läst hittills! Den hemska bilden av Matthew McConaughey som Pitt i filmatiseringen av "Sahara" börjar sakta men säkert lämna mitt medvetande, till min stora glädje :)

Har idag införskaffat The Sims 3 till min nya laptop, som jag tänkte göra en liten recension på längre fram, när jag hunnit spela det ordentligt. Blir inte lätt nu när man jobbar på dagarna och grejer, men det ska nog gå ändå :)

Nä, nu är det dags att packa och göra mig redo för hemfärd tillbaka till underbara Jönköping! :)

See ya when I see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0